elenaeremia

Just another WordPress.com site

Mi sol de media noche February 4, 2011

Filed under: Uncategorized — Soarele de la miezul noptii @ 2:01 pm

Sunt aici din nou! Cu un nou fic :D. “Mi sol de media noche”  sau soarele de la miezul noptii. Il traduc (evident) , acea persoana care a avut atata imaginatie este MABEL. Are o imaginatie uimitoare si ii multumesc din tot sufletul ca m-a lasat sa-i traduc ficul.

Voi veti realiza cat de minunata este povestea. Si inca o data MULTUMESC MABEL.

inainte sa pun primul capitol, voi vreti sa-l traduc? adica…eu vreau sa fie citit si comentat ca sa stiu ce voi face in continuare.

 

 

~~: estoy aqui de nuevo! Con un nuevo fic  ”Mi sol de media noche” .Lo traduzco (obiamente), esa persona que tuvo tanta imaginación es MABEL.Tiene una imaginación alucinante y le agradezco de todo corazón ca me haya dejado traducirle el fic.
vOs dareis cuenta lo maravilloso que es este cuento.Y otra vez,GRACIAS MABEL.

 

2 Responses to “Mi sol de media noche”

  1. stii ma apucasem de aceiasi poveste , dar a ramas la stadiul de schita, nu duc nimic la sfarsit …debeea astept sa citesc!!

  2. mariana Says:

    si…cate capitole s-au scris pana acum?


Leave a comment