elenaeremia

Just another WordPress.com site

5) El reflejo (prima parte) March 18, 2011

Filed under: Uncategorized — Soarele de la miezul noptii @ 4:42 pm

M-am intors  acasa, m-am schimbat si mi-am parcat masina  inainte sa ma intorc la Bella ca sa-i veghez somnul.

Nu era nimeni, am gasit un bilet de la Emmett:

Ne jucam beisbol.

Alice deja mi-a spus ca nu vei venii, dar eu te-am anuntat.

Esti un lunatic.

Am ras de biletul lui. Am preferat sa raman in casa, bucurandu-ma de linistea atat de neobisnuita din ea. Am cautat in colectia mea de muzica CD lui Linkin Parck de care am vorbit in masina. M-am acomodat pe canapeaua neagra din camera mea, si am incercat sa-mi imaginez ce a simtit Bella cand a ascultat fiecare melodie.

Timpul a trecut greu in timp ce asteptam ora de culcare, de culcare pentru Bella. Gandindu-ma ca o voi revedea din nou in timp ce doarme, am simtit usurarea strabatandu-mi corpul. Ca si cum acum sunt complet, de fiecare data era mai greu sa fiu departe de ea.

O suvita de par era pe chipul ei, mi-am dorit sa-o dau la o parte, daca o incomoda. M-am apropiat incet, fiind constient de ce faceam, reamintindu-mi  ca trebuie sa-mi controlez fiecare miscare pe care o fac. Calculand consecintele. M-am dus langa patul ei, observandu-i chipul in timp ce dormea, am intins mana si cu multa grija am impins cu multa grija suvita ei de par punand-o pe cearceaf. Chipul ei era la cativa centimetri de mine, un curent mi-a strapus tot corpul, m-am decis sa nu ma misc, luand controlul, luptand impotriva ei, controland-o. Tot corpul meu dorea s-o ating, observa caldura ei care ma invita sa ma refugiez in ea. I-am privit buzele, si mi-am dorit sa le sarut mai mult ca niciodata, propiile mele buze ardeau de dorinta.

Suficient, m-am gandit, profund dezamagit de mine. Ce eram eu? Ce faceam aici? Eu ii vegheam somnul, dar gandurile mele zburau in alta directie, in una intolerabila. Eu eram un cavaler si Bella merita tot respectul meu, ea dormea. Eu paream ca un pervers vanand un inger pazitor, sa am iubeasca. Dragostea, nu este o scuza. Daca nu sunt in stare sa ma controlez nu ma voi mai intoarce in camera ei.

Nu voiam  sa ma indepartez de ea, voiam sa ma asez in locul meu obisnuit si sa meditez, pastrand distanta, cand narile  nasului ei s-au miscat, inclinandu-se spre mine. M-am refugiat dupa leagan, ascuzandu-ma intre cele mai intunecate umbre ale camerei sale.

-Te iubesc, Edward.- a spus in soapta, zambetul ei s-a instalat in chipul ei si rosata i-a acoperit obrajii.

Am ramas paralizat, camera, lumea, universul se misca in jurul meu si a explodat, si doar am ramas eu si Bella.

Mi-am dus mainile in locul gol unde este inima, am simtit ceva cald. Aveam un sentiment strain in capul meu, o senzatie ca cea pe care am citit-o cand un baiat se imbata. Un nor se instala in mintea mea, si o senzatie ce niciodata n-am simtit-o strabatea corpul meu de sus in jos. M-am simtit total  fericit, fara rezerve.

Nu exista niciun motiv ca sa ma indepartez de ea, eu voi fi in stare sa ma controlez, ea ma iubea…pana acum i-am demonstrat, dar cand am auzit-o, confirmarea din buzele ei, m-a facut sa ma simt ca si cum as zbura. Dormea Edward, nu poti accepta asta ca pe o confirmare. Mi-a spus vocea din capul meu si avea dreptate, dar eu stiam ca are dreptate, stiam ca ea ma iubeste, si acum i-am auzit acele dulci cuvinte din buzele ei, ca o mangaiere, cele mai dulci cuvinte pe care le-am auzit vreodata.

-Bella, te iubesc- am spus intr-o soapta aproape neauzibila, ca sa ascult cum sunau vorbele. Sunau perfect, sunau adevarul, era adevarul cel mai important din lumea mea acum. Bella era prima si ultima mea dragoste.

Ma simteam incredibil de emotionat. Si pentru prima data am simtit ca aveam dreptul sa traiesc acea dragoste. Deoarece era cea ce ea isi dorea, si dorintele ei erau cele mai importante pentru mine. Deoarece confirmandu-i ei sentimentele mele, reuseam sa-i transmit o parte din fericirea care ma invada acum pe mine, atunci merit. Deoarece in realitate, rezolvandu-mi dorintele mele, i le faceam si pe ale ei.

Mi-am facut o promisiune mie insumi si ei: vom gasii drumul, impreuna.

 

 

stiu ca am facut multe greseli din cauza aceasta  va rog sa ma iertati. Am tradus capitolul acesta acum 4-5 ore dar mi sa luat curentul si s-a sters povestea :|. Eram plina de nervi. Voiam sa traduc ami mult, dar din cauza timpului.. Binentele s ca sa ma linistesc am dormit 3-4 ore :)). Sa-mi spuneti daca va placut sau nu :D.

 

6 Responses to “5) El reflejo (prima parte)”

  1. Anca Says:

    cat l-am asteptat…
    mi-a placut ,cam scurtut 😀
    sper ca next sa vina mai repede ma tii intr-un suspans continuu

  2. Experimentul Says:

    Sigur ca mi-a placut!!! E perfect, imi place mult acest fic. succese in continuare cu tradusul :*

  3. mariana Says:

    pai, de inteles am inteles ce ai tradus-chiar daca pe fuga-si….astept sa termini cu somnul de 4-5 ore…:)

  4. stefanik Says:

    imi place
    e foarte dragut ….
    da,e cam scurt dar nu e nici o problema…

  5. isabela965o Says:

    Mi-a placut muuuuuuuuuult.Abia astept next-ul.

  6. law Says:

    ahh…edward:X
    de abia astept urmatorul capitol:D


Leave a comment